Bimbang Isteri Sedang Hamil Naik Tangga, Irwansyah Sediakan Lif Dalam Rumah

PENYANYI popular Indonesia, Irwansyah akan menyediakan lif dalam rumahnya bagi memudahkan isterinya yang juga pelakon, Zaskia Sungkar yang kini hamil 10 minggu.

Irwahsyah menerusi video yang dimuat naik di YouTube berkata, dia kini dalam proses untuk berpindah ke rumah baharu yang akan dilengkapi dengan lif kerana bimbang dengan keadaan Zaskia yang berbadan dua.

Terdahulu, pasangan itu berkongsi berita gembira bakal menimang cahaya mata pertama selepas hampir 10 tahun berkahwin.

“Ini ruang untuk menonton TV, ruang untuk keluarga bersantai dan nanti ada ruang untuk Zaskia bersenam. Walaupun rumah tidak terlalu besar tapi cukuplah untuk keluarga kecil saya.

“Nanti akan ada lif sebab bimbang nak biarkan Zaskia naik turun tangga dalam keadaan hamil. Jadi, nanti dia gunakan lif saja untuk naik ke ruang atas rumah,” katanya menerusi video itu.

Demi merealisasikan rumah impian mereka, Irwansyah dan Zaskia memutuskan untuk menjual dua unit apartment mereka yang terletak di Jakarta Selatan, Indonesia.

Zaskia nekad untuk membangunkan rumah baharu dan tidak lagi tinggal di apartment kerana bimbang memikirkan keadaan dirinya yang hamil.

IRWANSYAH dan Zaskia bakal berpindah ke rumah baharu. FOTO AGENSI

Zaskia Sungkar Positif Hamil, Begini Reaksi Mantan Kekasih Irwansyah

Melalui akun Instagram, Bella mengunggah momen kala ia dan Shireen menemani Irwansyah dan Zaskia yang melakukan USG si jabang bayi.

“MasyAllah kita semua dapet kabar bahagia,kabar yang masyAllah dari my cakusyakimaw (@zaskiasungkar15 @shireensungkar pasti kesel baca nya) Sayangggkuuu..berhasil kmu bikin banyak orang kagum dan baper karena perjalanan dan perjuangan kmu dan @irwansyah_15,” tulis Bella.

Unggahan Bella pun mendapatkan banyak komentar, namun yang paling menarik perhatian ialah komentar dari mantan kekasih Irwansyah, Acha Septriasa.

Ibu anak satu itu menuliskan rasa turut bersukacita atas kehamilan Zaskia yang sudah lama dinanti-nanti.

“Alhamdulillah.. ❤️❤️❤️❤️❤️ selamat buat Kia and Irwan.. ❤️❤️❤️❤️❤️,” tulis Acha yang langsung dibalas emoji hati oleh Bella.

Sebelumnya, Acha dan Irwansyah pernah menjalin kasih usai membintangi film Heart tahun 2006 silam. Namun hubungan mereka kandas tiga tahun kemudian, tepatnya tahun 2009.

Sumber Hmetro/insertlive

Be the first to comment on "Bimbang Isteri Sedang Hamil Naik Tangga, Irwansyah Sediakan Lif Dalam Rumah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*