Prank Tolak Muka Anak Buah Dalam Kek, Ain Edruce Dikecam

Malam semalam pelakon, Ain Edruce membuat perkongsian dengan memuat naik video mereka sekeluarga menyambut hari jadi anak buahnya, Ari.

Apa yang menjadi perbualan hangat pada komen posting tersebut apabila Ain cuba mengenakan anak buahnya dengan membenamkan muka Ari ke dalam kek.

Rata-rata netizen mengatakan tindakan pelakon berusia 28 tahun itu salah kerana boleh memberi kenangan pahit pada si kecil dan ada juga mengatakan takut-takut kalau ada lidi untuk menegakkan kek tersebut.

Bagaimanapun, selepas tiga jam posting tersebut dimuat naik, Ain kemudiannya memuat naik posting kesinambungan situasi tersebut.

Rupanya, niatnya gagal apabila hanya krim kek saja yang melekat pada baju Ari. Muka Ari langsung tidak kena pada permukaan kek langsung. Netizen hanya salah faham.

Kini, posting tersebut sudah dipadam untuk tontonan umum. Tak apa lah, janji semua dalam keadaan baik. Netizen jangan marah-marah lagi dan Ain lepas ni elakkan  posting menimbulkan kontroversi.

Kenapa bahaya buat macam tu, baca di bawah ini.

Sambutan Hari Lahir Hampir Membunvh Hanya Kerana Gurauan Tolak Muka Ke Dalam Kek

Hey, sambutan hari lahir tak seronok tanpa gurauan senda seperti mengotorkan muka rakan dengan kek hari lahir yang dibeli. Tapi awas, tindakkan anda untuk bergurau mungkin bertukar tragedi tanpa anda sengajakan.

Baru-baru ini terdapat satu video klip dikongsikan di laman sosial mengenai sambutan hari lahir seorang gadis berusia 16 tahun yang tidak sedarkan diri selepas mukanya ditolak oleh kenalan terdekat ke dalam kek dengan niat untuk bergurau.

Gadis tersebut bertuah kerana dia terselamat namun anda mungkin tidak.

Mungkin ramai tidak tahu, kek yang bersaiz tinggi selalunya mempunyai batang kayu atau plastik di dalamnya untuk menyokong kek tersebut supaya tidak jatuh. Sesetengah pembuat kek menggunakan batang kayu penyokong yang tajam di hujungnya namun ini bergantung kepada cara setiap individu.

Bayangkan muka anda ditolak dengan kuat ke dalam kek tanpa sempat anda mengelak. Batang penyokong kek tajam tersebut pastinya mampu mencederakan muka anda dan paling menakutkan jika ianya terkena bahagian mata anda.  Phew, membayangkannya sahaja sudah membuatkan penulis nyilu.

Peringatakan ini diharapkan dapat membuka mata ramai agar tidak melakukan gurauan yang tidak mendatangkan sebarang faedah itu. Sama ada terdapat batang penyokong atau tidak, tindakkan tersebut pastinya adalah suatu pembaziran. Yela, siapa pula nak makan kek hancur pada muka anda kan? Hiks!

Sumber KoolFM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Be the first to comment on "Prank Tolak Muka Anak Buah Dalam Kek, Ain Edruce Dikecam"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*