Sebak masih belum berjaya halalkan Risteena, Isa Khan keluar air mata jantan depan ibu Risteena

Siapa yang tidak sedih apabila hari bahagia yang sepatutnya berlangsung terpaksa ditangguhkan kerana pandemik yang semakin ‘menggila’ di beberapa kawasan di Malaysia.

Banyak majlis perkahwinan dan juga keraian terpaksa ditunda demi mengelakkan sebarang penularan yang lebih teruk berlaku.

Sepatutnya nikah 20 November

Hal ini samalah seperti yang dilalui oleh pasangan selebriti, Isa Khan, 27 dan Nur Risteena Munim, 31 apabila terpaksa menangguhkan majlis pernikahan mereka yang sepatutnya berlangsung tempoh hari.

Dalam muat naik terbaru Risteena di Instagram, kelihatan tunangnya menitiskan air mata saat memaklumkan bahawa sepatutnya pada malam sambutan hari lahir pelakon wanita itu pada 19 November 2020 adalah malam berinai kerana mereka akan menikah keesokkan harinya.

Rasa bersalah kerana majlis terpaksa tunda

Luahan tersebut dibuat dihadapan ibu kepada Risteena disaksikan orang terdekat. Dapat didengar dengan jelas, Isa begitu sebak kerana dia berasa bersalah diatas apa yang berlaku walaupun sedar kekangan pandemik membataskan perancangan mereka.

Isa akui yang dia sudah bersedia menghalalkan Risteena dan semua persiapan sudah pun dibuat.

Bakal ibu mertua beri semangat

Walau bagaimanapun, ibu Risteena dilihat tenang menasihati bakal menantunya agar terus sabar dan kuatkan hati kerana apa yang berlaku semuanya sudah ditentukan oleh Allah S.W.T.

Semoga masing2 tabah

Sehubungan dengan perkongsian video tersebut, ramai yang telah meninggalkan komen ruangan Instagram Risteena dengan berharap mereka semua bersabar dan akur dengan ujian yang diterima.

Rata-rata warganet turut mendoakan agar urusan pasangan ini untuk bergelar suami isteri dipermudahkan. Ada juga yang memberi cadangan supaya Isa Khan dan Risteena bernikah terlebih dahulu memandangkan perkara tersebut masih dibenarkan.

Semoga urusan kalian dipermudahkan

Nikah je dulu, kenduri kemudian

Video Isa Khan menangis:

Sumber: Nur Risteena/OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Be the first to comment on "Sebak masih belum berjaya halalkan Risteena, Isa Khan keluar air mata jantan depan ibu Risteena"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*