Bini Kntoi Curang dengan Laki lain dalam bilik Hotel, Sayu Bila Suami Dtg Serbu Siap Bawa Anak Yang Terpinga-Pinga Lihat Ibu Dgn Lelaki Lain

Cu-rang adalah suatu perkataan yang paling kotor dan jijik dalam perkahwinan lebih-lebih lagi apabila ianya dilakukan oleh seorang perempuan.

Perempuan itu akan dilabel dan dikutuk habis-habisan oleh masyarakat sebagai perempuan murahan, perempuan jahat, perempuan hina, perempuan terkutuk, ahli neraka dan macam-macam lagi.

Pernahkah kita bertanya kepada diri sendiri mengapa seorang isteri itu boleh memilih jalan untuk mencemarkan nama baik dan kehormatan dirinya sendiri, suami dan keluarganya?

MALAYSIA: Beberapa hari lepas telah tular sebuah video memperlihatkan sepasang keka sih kntoi di dalam bilik Hotel.

Video tersebut telah mngndang pelbagai reaksi daripada wargamaya, rata-rata sepakat menghiina prngai Isteri yang langsung tidak ada perasaan maalv untuk bermadu kasih dengan jan tan lain.

Namun begitu ramai yang se dih melihat situasi tersebut apabila anak menjadi sak si perga duhan antara ibu dan ayahnya. Anak melihat sang ibu sedang bersama laki lain di sebuah bilik ho tel.

Apa yang akan berlaku pada masa depan anak tersebut.

Mengikut sumber yang kami perolehi di Media Sosial. Wanita itu merupakan staff Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN).

Video tersebut telah dirakam dibilik hotel Prescot Axe, Cheras.

Dalam rakaman tersebut mengatakan bahawa mereka (lelaki dan wanita) itu tidak berbuat apa-apa di dalam bilik tersebut.

Namun sejauh mana kebenaranya hanya mereka yang tahu. Tiada sebarang laporan akhbar sehingga ke hari ini namun perkara ini nyata menye dihkan apabila ada lagi pasangan sanggup berlaku cu rang dengan pasangan masing-masing.

Mengapa ada yang halal tetapi masih mencari yang ha ram. Keseronokkan apa yang cuba dicari oleh pasangan ke kasih ini ?

Apakah mereka ini tidak ada rasa ber sa lah dengan ke laku an mereka ? Tidakkah mereka ini memikirkan perasaan pasangan mereka ? Bahkan anak-anak mereka ?

Lelaki yang ini pun satu dah tahu bini orang mengapa digan ggu. Nak berkawan tak sa lah tetapi kalau sampai macam ni memang silap besar lah.

Jadi tidak hai ran sekiranya lelaki itu mendapat flying ki ck daripada sang suami. Begitu sang isteri kerana memang berhak mendapat !

Warga maya juga terki lan apabila sang suami sanggup membawa anak untuk melihat perangai si ibu. Apalah perasaan budak tu kan ?

Isteri Cu-rang – Tanda-Tanda, & Tindakan yang Anda Perlu Ambil Secepat Mungkin

Kisah isteri curang atau cerita isteri curang bukanlah satu cerita asing atau pelik dalam kalangan masyarakat sekarang.

Ada suami mengatakan bahawa mereka tidak pernah berkasar dengan isteri mereka, apatah lagi memukul mereka malah ada suami yang memberi segala-segala kemewahan untuk kesenangan isteri. Tetapi mengapakah isterinya tidak bersyukur dan masih mencari lelaki lain. Ini antara sebab-sebabnya.

1-INGIN BERCE-RAI
Isteri sudah tiada perasaan terhadap suami, maka dia curang kerana ingin suaminya melepaskannya. Berkali-kali dia minta dilepaskan atau meminta cerai tetapi suami buat tidak endah atau tidak pernah mencuba untuk mengubah situasi atau mengkaji mengapa isterinya meminta perceraian juga menjadi punca mengapa isteri curang.

2-DEN-DAM
Suami pernah curang kepadanya maka dia ingin membalas dendam. Walaupun isteri masih bersama suami biarpun suaminya pernah curang bukan bermakna isterinya telah memaafkan suaminya 100%. Apabila anda telah menyesali perbuatan anda curang terhadap isteri, maka anda perlu lakukan yang terbaik untuk tidak mengulanginya lagi dan menjaga hati isteri anda sebaik-baiknya sebagai tanda bahawa anda telah betul-betul menyesali kesilapan anda.

3-TERASA SUNYI
Suami sentiasa sibuk dengan urusan kerja atau hobinya sehingga tiada masa langsung untuk isteri. Kesibukan suami membuka peluang kepada isterinya untuk mencari orang lain untuk memenuhi kesunyian hatinya.

4-B0SAN DENGAN SUAMI

Suami jenis membosankan. Suami yang tidak pandai berkomunikasi dan bergurau senda dengan isteri adalah salah satu punca mengapa isteri merasa bosan dan mencari lelaki lain yang lebih fun dan boleh membuatkan hatinya gembira.

5-ISTERI MERASA TIDAK DIHARGAI

Kurangnya perhatian dan komunikasi membuatkan isteri terasa tidak dihargai oleh suaminya. Tiada lagi ungkapan “i love you”, tidak pernah memuji isteri samada ketika isteri berdandan atau masakan isteri. Tidak pernah memberi sebarang hadiah, tidak pernah ingat kepada tarikh lahirnya membuatkan isteri terasa tidak dihargai. Maka dia berpindah kepada lelaki lain kerana lelaki itu lebih memberi perhatian dari suaminya.

KREDIT: https://kini.mysumber.net/

Be the first to comment on "Bini Kntoi Curang dengan Laki lain dalam bilik Hotel, Sayu Bila Suami Dtg Serbu Siap Bawa Anak Yang Terpinga-Pinga Lihat Ibu Dgn Lelaki Lain"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*