Tular rakaman kepala dipijak isteri, tapi suami tetap tak membalas dan sabar. Rupanya ini yang terjadi

Bila isteri stress, suami stress, anak stress, anak yang disusukan stress, anak dalam kandungan juga stress. Tapi, bila suami stress keadaan rumahtangga kurang stress berbanding bila isteri stress.

Ia adalah kajian yang dilakukan oleh penyelidik daripada Rutgers University terhadap 394 pasangan mendapati kepuasan isteri dalam keperluannya memainkan peranan penting.

Ini dalam kebahagian rumahtangga dan mempengaruhi secara keseluruhan kepuasan hidup. Kebahagiaan isteri menyumbang kepada kebahagiaan suami juga. Emosi isteri menjadi lebih penting lagi apabila sedang mengandung.

Hal ini kerana emosi isteri bukan sahaja mempengaruhi kebahagiaan rumah tangga, malah mempengaruhi perkembangan anak dalam kandungan.

Ramai yang tidak tahu, jika ibu berdepan dengan stress jangka masa panjang, hormon stress (cortisol) akan disalurkan juga kepada bayi dalam kandungan melalui tali pusat, dan boleh menyebabkan pelbagai masalah.

Dan, inilah yang berlaku pada pasangan suami isteri ini.

Kepala dipijak isteri, tapi suami tetap tak membalas. Rupanya ini yang terjadi

Baru-baru ini viral di media sos!al video yang menunjukkan seorang wanita mengasari suaminya sendiri. Ini mengund4ng pelbagai reaksi netizen yang tidak berpuas hati dengannya.

Lebih teruk lagi, wanita itu sanggup memijak-mijak kepala suaminya yang ketika itu sedang memegang anak kecil mereka. Tidak diketahui apa pvnca pert3ngkaran pasangan itu sehingga meIibatkan kekerasan sebegitu.

Namun video tersebut mula viral di media sos!al sejak dimuat naik oleh pengguna Facebook bernama Anne Maravilla, pada 22 November 2020.

Ramai netizen yang meng3cam tind4kan wanita itu. Tetapi ada juga yang percaya mungkin wanita itu mengaIami tekanan teruk sehingga tergamak bertindak sedemikian.

Dalam video viral itu, walaupun kepala dipijak-pijak, si suami langsung tidak membalas sedikit pun perbuatan isterinya. Sebaliknya dia hanya menahan dirinya dari bert!ndak di luar batasan.

Netizen turut mempertikaikan tind4kan perakam (wanita) yang tidak mengambil sebarang usaha untuk menghaIang isteri lelaki itu dari terus bert!ndak menyerng suaminya.

Menurut sumber, itu bukanlah kali pertama si isteri menyerang suaminya sebegitu rupa. Dia juga pernah mengasari suaminya pada hari-hari lain.

Reaksi warganet

     

Rakaman Video ada di Bawah Sekali

    

Rakaman Video ada di Bawah Sekali

 

Sila Tonton Video ini

Sumber: lamanmaya

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Be the first to comment on "Tular rakaman kepala dipijak isteri, tapi suami tetap tak membalas dan sabar. Rupanya ini yang terjadi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*