Aku Dah Terduduk Depan Pintu Merayu-Rayu Suruh Suami Aku Keluar Dan Balik – Isteri Syuk Hotfm

” Tq sbb sudi temankan seraa .. sorry sebab seraa susahkn joe malam tadi.. sorry sebab seraaa buat joe (suami org ada anak) mnangis tengok keadaan sera semalam.”

Demikian perkongsian dimuatnaik oleh isteri Shuk, Rossalennah Natassyiah Asshaferah di Instagram awal pagi ini yang mencuri perhatian ramai.

Dikatakan episod pergol4kan rumah tangga Shuk Sahar kembali ‘pa-nas’ apabila isterinya dipercayai menddahkan Shuk kembali berma1n kayu tiga.

Dalam entrinya itu, Rossalennah mendedahkan suaminya itu masih menjalinkan hubungan dengan wanita sama yakni Fara Salleh.

” Lelaki yg bukan siapa2 duduk kutip aku bawa balik sebab aku dah teduduk depan pintu merayu rayu suru suami aku keluar dan balik..

” Aku tak sedarrr betapa kesiannya aku sampai LELAKI lain yang MENANGIS tengok apa yang dah jadi malam tadi..

” Joe nangis baru lah sera sedarrr.. kesiannyaaa rupanya aku ni.. aku tak boleh nangis daahh kot smlm..

” Bila joe nangis bru aku tau betapa sedih dan kesiannya aku.. macam mana suami aku boleh biar aku sampai macam tu sekali.. tq nana sebab izinkan joe teman seraa”

Malah sebelum itu, Rossalennah memuatnaik vdeo dan paparan skrin perbualan di whatsapp dimana beliau di m4ki ha-mun oleh wanita terbabit dengan bahasa kes4t.

” Selama ni aku diam dah sabar dan bertahan. Diam demi menjaga aib suami.

” Tapi semakin lama diam diorang semakin menyak1tkan hati. Satu sibuk mengejar bujang, yang bujang tak sedar diri buktikan dia tak bers4Iah dan tak gnggu rumah tangga orang,” katanya.

Jelas Rossalennah lagi, dia juga bertindak menerjah ke rumah Fara untuk meminta suaminya pulang ke rumah, namun terpaksa beredar dengan hampa.

” Allah tu maha adil naluri isteri tak pernah salah. Aku dah merayu mnangis depan pintu minta belas kasihan, kau us1r aku.

” Kau campak kasut Shuk depan aku suruh bawa balik. Apa do-sa aku sampai aku kamu buat macam ni.

” Aku ada anak-anak perlu jaga. Terima kasih kerana dah tinggalkan aku dengan anak-anak.

” Aku dah bertahan sampai saat ini menutup segala ce-Ia yang buruk demi masa depan anak-anak. Tapi hari demi hari, kau bu4ng aku dengan anak-anak.

” Malam ni perjalanan aku jauh sangat, orang lain tidur, aku berkel1aran cari laki aku dimana,” katanya.

Anda boleh lihat antara luahan tersebut di bawah.

Pada masa sama Gempak cuba menghubungi Shuk sendiri untuk mendapatkan penjelasan lanjut.
Terdahulu, Shuk sebelum ini pernah dikaitkan dengan Fara sekitar Julai tahun lalu.

Walaubagaimanapun, ketika itu perlakuan cv-rang Shuk sudah diketahui oleh isterinya dan Rossalennah dikatakan pernah berbincang secara baik dengan Fara.

Difahamkan juga, Fara sebelum ini pernah terlibat dalam kontr0-versi selepas didkwa dipukvI bekas kekasihnya iaitu penyanyi kumpulan Hyper Act, Kecik sekitar tahun 2017

Untuk rekod, Shuk mendirikan rumah tangga dengan Rossalennah Natassyiah Asshaferah pada 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan.

Sumber:IG isteri Shuk dan Gempak

Be the first to comment on "Aku Dah Terduduk Depan Pintu Merayu-Rayu Suruh Suami Aku Keluar Dan Balik – Isteri Syuk Hotfm"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*