IG Aaisyah Dhia Rana Promosi Produk Besarkan Aset Wanita Dianggap Lu.c4h, Ini Tindakan Che Ta

Pelakon Rozita Che Wan,47, telah menarik perhatian netizen apabila akaun Instagram anakanya, Aaisyah Dhia Rana,7, telah memuat naik satu hantaran berupa video promosi produk membesarkan aset khas untuk wanita.

Che Ta dan Aaisyah

Video berdurasi kurang daripada 1 minit itu telah memaparkan seorang wanita sedang memegan produk dengan menunjukkan hampir sebahagian payu daranya dengan memakai baju tidur  yang seksi.

Netizen yang melihatkan video tersebut meluahkan rasa kurang senang kerana merasakan intipati video tersebut agak lucah dan tidak sesuai untuk usia anaknya yang masih kecil.

Seperti kebiasaan, perkara tersebut sudah tentu menerima keca.man netizen dimana rata-ratanya meluahkan rasa kurang senang kerana merasakan intipati video tersebut agak luc.ah dan tidak sesuai untuk usia anaknya yang masih kecil.
IG Aaisyah

Lantas, pengikut dan peminat si cilik itu tampil memberikan ‘sepatah dua kata’ kepada Che Ta di atas tindakannya membiarkan iklan seperti itu berada di Instagram anaknya. Malah, ada yang bertindak untuk tidak mengikuti lagi akaun media sosial Aaisyah dan ada juga yang telah berkurang rasa hormat kepada aktres jelita ini.

Rata-rata terkejut dengan kemas kini tersebut kerana ia dianggap luc.ah dan tidak sesuai untuk usia anaknya yang masih kecil.

“Apa pasal Che Ta tak letak je kat IG dia sendiri? Ni kan akaun Aaisyah, ana tahu kalau ada budak-budak yang mengikuti akaun ini terlihat. Fikir tu biar jauh ke depan. Tahun 2021 ni kita kena kurangkan melucah ya mak mak. Ayah ayah,” komen salah seorang pengikutnya.

“Allahu jangan la kotorkan IG budak-budak gini…kesian Aaisyah,” kata salah seorang warganet.

“Demi endorsement, sorry tak respect lagi. Unfollow,” marah salah seorang netizen.

Bukan itu sahaja, malah ramai yang bagai tak percaya bagaimana entri tersebut boleh dimuat naik ke IG kanak-kanak kecil.

“Serious lah Aaisyah review benda macam ni?” bingung salah seorang warga maya.

“IG kena hacked ke ni?,” sangka salah seorang pengikutnya.

Selain itu, ramai juga mula ‘tagged’ IG Che Ta untuk bertanya tentang apa yang berlaku.
Komen IG Aaisyah

Namun, Che Ta masih belum mengeluarkan sebarang kenyataan terhadap perbuatan itu meskipun dikritik hebat oleh netizen.

Sekadar info, Aaisyah Dhia Rana merupakan anak ketiga kepada pelakon itu hasil perkahwinannya bersama pelakon Zain Saidin. Terdahulu, Che Ta turut mempunyai dua orang anak lelaki iaitu Ammar Effendy dan Aniq Ezzra hasil perkongsian hidup dengan bekas suaminya yang terdahulu.

Sumber Ohbulan/Gempak

Be the first to comment on "IG Aaisyah Dhia Rana Promosi Produk Besarkan Aset Wanita Dianggap Lu.c4h, Ini Tindakan Che Ta"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*