Aksi Dua Adik Beradik Lelaki Yg Bercumbu Mulut, Dikatakan Kebiasaan Dalam Keluarganya Tapi Rupa Rupanya Budak Kecil Itu

Hari ni tular satu kes di twitter berkenaan satu video dari satu akaun tiktok @papa_idola_semalaya menunjukkan aksi dua adik beradik lelaki yg bercumbu mulut. Hal ini menjadi satu kekecohan di laman twitter kerana ini dikatakan telah melawan hukum islam.

Dimana walau adik beradik sekali pun tidak dibolehkan untuk bercumbu mulut sedangkan dengan ibu bapa sekali pun tidak dibenarkan apatah lagi sesama adik beradik. Inikan pula apabila si abang menyatakan adik nya ialah adik angkat.

 

Menepis segala kekecohan yang berlaku, beliau menyatakan bahawa bercium mulut sudah menjadi kebiasaan dalam keluarganya. Selain itu, beliau turut menyatakan adiknya itu mengidap autisme.

Hal ini juga turut dibangkang oleh ramai netizen, dan ramai pihak meminta untuk selamatkan adiknya yang OKU itu dan mendakwa adiknya telah di “sex grooming” dimana abangnya sudah menanam tabiat itu dari kecik dan ini telah menjadi kebiasaan kepada adiknya itu.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen memberikan komen yang negatif dan menyatakan apa yg dilakukan itu adalah salah.

save that autisme kid

Tu dah hubungan sehala

it look so intimate too wtf??

Astagfirullah

Sumber : Twitter @XLCleopantanLX by Media Kita

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

PERHATIAN: Pihak Admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Aksi Dua Adik Beradik Lelaki Yg Bercumbu Mulut, Dikatakan Kebiasaan Dalam Keluarganya Tapi Rupa Rupanya Budak Kecil Itu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*