Akui masih sayang, gadis ‘tenang’ hantar bekas kekasih nikah dengan wanita lain siap `pegang2` dlam perjlanan

Perkongsian di aplikasi TikTok kebanyakkan menceritakan perihal kehidupan seharian masyarakat. Selalunya, anak-anak muda gemar memuat naik video aktiviti harian kepada rakan-rakan dan juga pengikutnya.

Teman ex nak pergi nikah

Jadi, terdapat beberapa video berkenaan seorang gadis menemani bekas kekasihnya sebelum diijab kabul bersama pasangan telah mencuri perhatian warganet di Twitter selepas dimuat naik kembali oleh pengguna media sosial.

Jaga la batas sikit

Perkongsian yang dibuat oleh sitihajarhashim di Twitter, dia tidak bersetuju dengan tindakan yang dibuat oleh gadis menggunakan nama akaun @amendhavhicmantha itu setelah memperlihatkan dia menemani bekas kekasih yangi ingin bernikah.

Menurut pengguna Twitter itu, dia merasakan tindakan tersebut tidak wajar kerana boleh mengguris perasaan pihak lain walaupun hubungan dengan bekas kekasih sekadar teman rapat sahaja.

Ni tentang kepercayaan

Hal tersebut juga menarik perhatian warganet lain yang turut sama melihat ketidakwajaran perkongsian video tersebut.

Rata-rata mereka merasakan perbuatan sebegitu bukan hanya melukakan perasaan bakal isteri, tetapi turut melukakan perasaan sendiri kerana gadis berkenaan mengakui masih menyayangi bekas kekasihnya.

Ada yang pernah alami jugak

Boleh ea pegang2 dengan orang lain sebelum nikah

Pernah ada yang buat macam ni jugak

Walau bagaimanapun, ada yang meragui kebenaran TiKTok tersebut kerana boleh jadi ia sekadar content. Mungkin juga gadis yang merakam video tersebut adalah adik kepada pengantin lelaki itu dan tidak sanggup untuk melepaskan abangnya bernikah

Entah2 adik beradik

Macam content je

Kena kuat katanya

Walau bagaimanapun, tiada kesahihan berkenaan video-video tersebut kerana pengguna TikTok itu menutup ruangan komen daripada menerima sebarang maklum balas daripada warganet.

Sumber: @amendhavhic, sitihajarhashim/OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment on "Akui masih sayang, gadis ‘tenang’ hantar bekas kekasih nikah dengan wanita lain siap `pegang2` dlam perjlanan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*