Disamakan dengan Sajat, Eina Azman kekal ‘tenang’ – “Sorry, I original ya..”

Setelah sekian lama merehatkan diri dari dunia hiburan, pelakon jelita Datin Paduka Eina Azman kini kembali aktif melibatkan diri dalam drama-drama tempatan.

Baru-baru ini, wanita berusia 26 tahun itu mencuri perhatian peminat apabila menunjukkan bentuk badannya yang langsing dan cantik.

Menerusi Instagram miliknya, Eina memuat naik beberapa buah video mempamerkan tubuh badannya bersama kapsyen mengatakan semua orang perlu berusaha mendapatkan bentuk badan sebegitu.

 

 

Bagaimanapun, dalam kebanyakan komen yang memuji kecantikan bentuk badan bintang The Maid itu, ada seorang netizen menyamakan dirinya seperti usahawan terkenal Muhammad Sajat Kamaruz Zaman atau Sajat.

Macam Sajat dah tengok

Perasan akan komen yang ditinggalkan netizen tersebut, Eina tampil membalas komen secara berseloroh dan tidak naik angin.

Sorry I original ya

Kesal dengan tindakan individu tersebut, ramai pengikut dan peminatnya mempertahankan Eina serta menyelar individu berkenaan.

Sajat tak ori, yang ni ori

Mak mak lagi ‘superb’ dari perempuan buatan

Datin ni original, Sajat tu fake

Dalam pada itu, ramai juga menegur perkongsian Eina itu tidak wajar kerana mempamerkan auratnya.

Macam tak pakai baju

Seluar melekat sungguh

Kita tengok pun malu

Terdahulu ini yang dimuat naik  Datin.

Datin Paduka Eina Azman cakap “Nak badan cantik tak semestinya kena operate!”

Nama Datin Paduka Eina Azman sememangnya tidak asing lagi dalam kancah dunia hiburan Tanah Air. Berkahwin dalam usia yang muda dan dikurniakan dua orang anak kembar yang comel pastinya sudah melengkapkan kehidupan pelakon berusia 26 tahun ini.

Body hot mama muda

Dia juga tidak lokek berkongsi aktiviti hariannya di media sosial terutamanya di Instagram tidak kisah sama ada di set pengambaran drama ataupun bersama keluarga.

Dalam perkongsiannya yang terbaru, dia telah memuat naik beberapa video menunjukkan lekuk bentuk badannya yang pasti membuatkan para wanita iri!

Jangan berangan je, usahakanlah

Dalam kapsyen yang disertakan dengan tiga video memperagakan bentuk badannya yang langsing, Eina Azman menulis bahawa jangan hanya berangan mahu kurus seperti itu, tapi perlu berusaha melakukannya.

“Don’t wish for it. Work for it. Yes I’m a mother of twins,” –tulisnya.

Ni baru betul wanita tulen!

Diruangan komen muat naik  video kejayaannya mengekalkan bentuk badan menarik walaupun bergelar ibu dua anak, Eina Azman memaklumkan bahawa setiap wanita boleh mendapatkan bentuk tubuh yang cantik tanpa perlu melakukan pembedahan.

Ada juga yang menyamakan kelangsingan pelakon wanita itu seperti bentuk badan usahawan kontroversi, Nursajat namun dinafikan oleh Eina kerana dia adalah wanita tulen.

Macam Sajat pulak tengok

Alaa jeles tengok pinggang dia ramping

Goals sangat!

Segan nak like kali ni

Walau bagaimanapun, ada juga warganet yang segan untuk menekan butang likes di perkongsian terbaru Datin Paduka Eina Azman kerana disifatkan agak menjolok mata dan kurang sesuai untuk diperlihatkan umum.

Sumber: Instagram Eina Azman

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment on "Disamakan dengan Sajat, Eina Azman kekal ‘tenang’ – “Sorry, I original ya..”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*