Aku selalu sibuk krja luar, aku guna batang keladi utk ikat nafsu suami supaya x cuurang

Foto sekadar hiasan. Takut kehil4ngan suami, terutama akibat godaan gadis menawan, ramai wanita di negara ini, termasuk orang berkerjaya sekali pun, mengamalkan pelbagai pendekatan khurafat bagi menundukkan suami supaya rumah tangga sentiasa harmoni tanpa kehadiran orang ketiga. Antaranya ialah penggunaan nasi kangkang, batang keladi, d4rah haid hari pertama si isteri datang bulan, air kencing isteri di waktu pagi selepas bangun tidur,

tali pusat bayi cukup sifat yang meningg4l dunia, air mani selepas bersama psangan, titisan peluh di celah kangkang si isteri serta seluar dalam kotor.

Ini antara perkongsian kisah dari isteri yang pernah melakukan perbuatan syirik ini atas alasan tidak mahu suami beralih kasih.

KISAH PERTAMA. JUJUR saya katakan, Wanita berkerjaya juga tidak terlepas daripada isu ini. Malah, beberapa rakan saya pernah mendapatkan khidmat bomoh kerana kurang percaya terhadap suami.

Kebanyakan mereka bertujuan menjaga rumah tangga dan bukan untuk memperbodohkan suami. Lagipun, kerja dalam bidang ini menuntut komitmen berpanjangan.

Mungkin disebabkan perkara itu mereka tergerak untuk mendapatkan khidmat bomoh supaya suami tidak berpaling kasih.

Terus terang, saya pernah guna khidmat pengamal perubatan tradisional untuk tujuan sama. Sebagai seorang wanita yang berkerjaya, masa untuk bersama suami dan keluarga tidak pernah tetap.

Malah, saya sering ada di luar kawasan untuk memenuhi jadual atas urusan perniagaan sehingga berhari-hari tidak berjumpa keluarga.

Kerana takut suami menjalin hubungan dengan wanita lain dan lebih teruk, meningg4lkan keluarga, saya terpaksa mendapatkan khidmat bomoh bagi mengikat nafsu suami daripada berlaku cuurang dan tidak memandang wanita lain.

Bagaimanapun, saya tidak guna kaedah nasi kangkang, d4rah haid dan pelbagai perkara lagi untuk membuatkan suami mengikut kata seperti diamalkan rakan.

Hakikatnya, saya tidak tergamak memperbodohkan suami hingga ke tahap itu.

Saya hanya guna kaedah batang keladi yang bertujuan mengikat nafsu suami daripada mencari wanita lain. Itu sudah cukup bagi saya.

Asalkan suami tidak ambil ksempatan terhadap ksibukan saya sebagai anak seni, ia sudah memadai. Tetapi untuk memperbodohkan suami, ia bukan cara saya.

Namun itu cerita dulu. Kini saya tidak lagi guna kaedah itu kerana ia berdosa. Walaupun tidak guna cara kotor seperti nasi kangkang dan d4rah haid, saya tetap rasa bersalah.

Kini saya bertaubat dan membuang segala ilmu sihir itu. Alhamdulillah, hubungan saya dengan suami dan keluarga masih utuh sehingga kini.”

KISAH KE 2Suami berubah menjadi sangat panas bar4n dan kaki pkul. Suami juga telah berubah hati saya syak mungkin kehadiran orang ketiga. Jadi saya terpaksa guna cara tradisional untuk untuk lembutkan hati suami. Saya menggunakan batang keladi dan di jampi selama 7 jumaat berturut turut….

Assalaimualaikum, saya harap perkongsian saya tak akan di kec4m, saya selalu DIPKUL dan dicampak dari tangga ke lantai menjadi perkara biasa kepada saya.

Lebih-lebih lagi saya diperlakukan sebegitu selepas tiga minggu kami sah bergelar suami isteri. Sebelum berkahwin, perangai suami tidak seperti ini.

Saya takut perkara ini berterusan. Mungkin sesuatu yang lebih teruk akan menimpa saya jika tidak buat sesuatu. Rasanya kaedah batang keladi cara tepat untuk menjinakkan perangainya supaya kembali menyayangi saya.

Sebenarnya, saya mengambil keputusan menggunakan khidmat perubatan tradisional kerana tidak mahu mahligai yang baru dibina berkecai.

Tambahan pula saya berasa perubahan terhadap suami ada kaitan dengan kehadiran orang ketiga.

Sewaktu bercinta, dia tidak seperti ini tetapi selepas bergelar suami isteri, macam- macam pula berlaku. Mungkin dia jemu dengan saya, lebih-lebih lagi kami bercinta sejak lima tahun lalu.

Mungkin juga ada wanita lain di hatinya menyebabkan perangainya berubah. Tambahan pula, pekerjaannya yang sering keluar kawasan memberi ksempatan untuknya mencari wanita lain.

Saya tidak berniat jahat. Saya masih menyayangi dan menghorm4tinya sebagai suami. Saya cuma mahukan keharmonian rumah tangga seperti mana keluarga lain.

Saya sedar perbuatan ini salah. Mungkin juga ia syirik sebab percayakan sesuatu perkara tahyul. Namun jika tidak mencuba, apa akan jadi kepada saya.

Saya pernah terfikir untuk bercer4i dengannya. Begitupun, memandangkan usia perkahwinan kami, saya terpaksa memilih cara ini untuk bertahan.

Rasanya penggunaan batang keladi serta jampi tujuh Jumaat berturut-turut akan melembutkan hatinya.

Saya berharap perangai liar dan panas bar4nnya akan berubah. Jika tidak buat seperti ini, saya akan menderita apabila terus diperlakukan seperti binatang.

Saya fikir ia akan membawa kebaikan. Lagipun, jika suami kembali baik seperti dulu, saya tidak boleh mengambil ksempatan ke atasnya dengan berlaku cuurang.

Jika saya berbuat demikian, semuanya akan menjadi seperti sedia kala dan akhirnya saya akan merasai nikmatnya apabila suami berubah jadi seperti dulu.”

KISAH KE 3. Suami kaki pkul..pernah saya dipkul hanya sebab terlewat masak nasi, ditumbuk dikepala, dibelasah semahunya. Saya ditumbuk tika sarat kandungkan anaknya, dibaling objek tumpul pada perut yang sarat kandungkan anaknya. Saya dah tak tahan..lps bersalin saya tekad lakukan ini pada suami….

Assalamualaikum admin & pembaca krt.. Saya harap kisah saya dapat dijadikan pembakar semangat isteri2 yg teraniaya di luar sana..

Tujuan saya menulis semata mata untuk beri ksedaran pada k4um isteri diluar sana yg dianiaya suami bahawa anda masih berhak bahagia..

saya merupakan wanita yg telah berkahwin diusia muda..saya berkahwin umur 21 tahun..sepatutnya diusia sebegini saya berada di ipta..

Namun atas dasar cinta dan percaya yg bakal suami akan mmbenarkan saya belajar slepas kahwin..maka saya berkahwin..

Disini bermula episod derita saya..sebulan selepas diijab kabul kan, suami sudah berani pkul saya,malah kepala saya jugak sering dipijak, ditumbuk..

suami juga seorang yg kuat cemburu.. Saya tak dibenarkan bergaul dengan jiran, kawan2 malah keluarga sendiri..saya juga tak dibenarkan sambung belajar & bekerja..

saya dipkul setiap kali saya minta untuk pulang ke rumah ibu saya yg lebih kurang 15 minit dari rumah kami, pernah saya dipkul hanya sebab terlewat masak nasi,

ditumbuk dikepala, dibelasah semahunya..sampai 1 tahap saya biarkan diri saya dipkul tanpa bela diri sendiri sebab saya dh terlalu penat pertahankan diri tapi akhirnya saya tetap disalahkan..

Saya ditumbuk tika sarat kandungkan anaknya, tergamak seorang ayah menyakiti bayi dalam perut ni..dibaling objek tumpul pada perut yang sarat kandungkan anaknya..

Malah dituduh pula saya prempuan jalang & xmengaku anak yg dikandung ni anak dia..

Saya ingat lepas lahirkan anak dia akan berubah.. Ternyata dia takkan pernah berubah..saya disepak hanya kerana anak menangis..

katanya menganggu dia tidur..waktu ni hati saya benar2 m4ti untuk dia.. Hil4ng segala rasa cinta.. Disepak kepala saya depan anak…

dipkul depan anak..akhirnya saya ambil keputusan lari dari rumah & buat laporan polis..

saya tuntut fasakh di mhkamah atas k3s keganasan rumahtangga..Alhamdulillah.. Segala bjalan lancar..saya sah bcer4i dgn dia..

Hidup saya dgn anak bertambah baik.. Setahun berlalu, ternyata dia masih menganggu saya..masih cemburu buta..namun saya tidak endahkan ugutan dia..

rakan2 dan keluarga menyarankan saya untuk berkahwin, namun hati saya masih belum terbuka untuk menerima lelaki..

ksan yang saya terima hingga kini berterusan, hampir setiap malam saya mimpi kejadian saya dipkul..

Ya, saya tahu bukan semua lelaki sama macam bekas suami saya, namun saya masih takut untuk terima lelaki dalam hidup saya..

Nasihat saya, tolong kasihankan diri anda & anak2..jangan biarkan anak membesar dalam keadaan ni..

anak saya masih trauma dgn kjadian saya dipkul..dia akan menangis jika terlihat saya dis4kiti atau menangis.. Jangan jadikan anak sebagai alasan..

anak kalian tak sepatutnya dibesarkan dalam keadaan sedemikian.. Jika kita dipihak yg benar, Insyallah.. Allah akan bantu.. Assalamualaikum

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment on "Aku selalu sibuk krja luar, aku guna batang keladi utk ikat nafsu suami supaya x cuurang"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*