Suami Kej4M Diringankan Hukuman Bila Mengaku Menanggung Lagi 3 Isteri Dan 7 Anak, Mengaku Tak Bersalah Bel4Sah Bini Muda




Selepas seminggu dicekup polis, lelaki kej.am yang memukul isteri ketiganya sehingga ko.ma did.akwa di Mahka.mah Ses.yen Johor Bahru hari ini.

Menurut laporan Harian Metro, Rosmaini Abd Raof mengaku tidak bersalah selepas pertu.duhan dibacakan iaitu sengaja menyebabkan keceder.aan terhadap man.gsa Jahidah Nordin@Sylvester.

Bagi memberi pengajaran kepada masyarakat, Timbalan Pendakwa Raya Nur Sulehan Abd Rahman memohon mahk.amah mengenakan jaminan sebanyak RM30,000.

Mencari rezeki sebagai peniaga, tertud.uh berusia 38 tahun yang tidak diwakili peguam merayu jaminan terhadapnya dikurangkan kerana menanggung tiga isteri dan tujuh anak.

Berikutan itu, Hakim V M Mabel Sheela menetapkan sebanyak RM7,000 dengan dua penjamin selain tertu.duh diminta melapor diri di balai polis berhampiran serta diarahkan tidak mengganggu mangsa.

Hakim menetapkan sebutan semula kes pada 25 Julai depan dengan siasatan mengikut Seksyen 325 Ka.nun Kesek.saan dan boleh dihu.kum mengikut Seksyen 326A kanun sama yang memperuntukkan huku.man pen.jara maksimum 14 tahun serta boleh juga dikenakan denda.

Menerusi laman Facebook, adik kepada mangsa iaitu Fauziah Nordin memuat naik beberapa posting selepas membaca pengakuan tidak ber.salah oleh ter.tuduh.

Berapa ramai bini dia sebenarnya?

Mahkamah dunia kau boleh la menipu

Komen2 warganet,

cmne bole lepas ek..mhkamah xmntk support doc ke menyata kn dy tggung ank2 dy n bini lain tu…hmmm grm nyee dgr..dr 30k dpt trun 7k plak..

Allahu akbar.. Kak jahidah pn trtipu dgn musibat ni..ada bca dlm 1 posting kata Semua isteri² dia kakitgn kerajaan.. Mmg tjuan dia nk kebas duit bini je.. Sgt x brbaloi kcederaan mangsa hnya 7k jamin

 

Makkk aiiii.. mkn duit bini jela cara ni.. bila dah kantoi di belasah plk.. haram jadah sgguh la jantan ni.. ada mana2 bomoh tak nak santau2 kn dia ni

Tu la.. terkejut baca.. akk gee wife no 2 Bru setahun kwin kan.. xkan la tambah lagi dua dlm ms yg sama.. mmg jantan x Guna ni.. kawin semata nk Gunakan perempuan je.. elok mati kena panah petir jantan gini

hukuman allah adalah sebenar benar hukuman..tunggulah smpai perjanjian ko dgn allah..maka hukuman menanti mu wahai lelaki durjana…semoga kakak sis dan baby kuat..

Terdahulu, Rosmaini disyaki melakukan perbuatan tersebut di sebuah pangsapuri di Larkin, pada 4 Mei lalu sehingga mangsa yang hamil empat minggu masih belum sedarkan diri akibat keced.eraan pa.rah di beberapa bahagian fizikal.

Sumber: Harian Metro (Mohamed Farid Noh) , Facebook Fauziah Nordin , foto kredit (Bernama & Malaysia Gazette)/RJ

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*