Tak Lupa Nafkah, Lelaki Tetap Ke Rumah Bekas Isteri Hadiahkan Anak Basikal Baru

Jika ibu bapa sudah berpisah, ia bukan bermakna hubungan anak-anak juga terpisah sama. Ramai yang ambil mudah dengan perkara tersebut lebih-lebih lagi berkaitan nafkah serta tanggungjawab apabila sudah membawa haluan masing-masing.

Dalam perkongsian yang tular di media sosial, satu akaun TikTok dari Indonesia dikenali sebagai @sittogendenk telah memuat naik hubungan baiknya dengan bekas isteri demi memastikan anaknya tidak berasa kekurangan kasih sayang.

Buat kejutan untuk anak tersayang

Menerusi video tersebut, lelaki itu telah membuat kejutan kepada anaknya dengan datang ke rumah bekas isteri untuk memberikan hadiah sebuah basikal yang sangat diinginkan sang anak.

Pura-pura tak tak cukup duit nak beli

Menerusi video itu lagi, @sittogendenk memaklumkan pada awalnya dia berpura-pura datang menemui anak tersayang tanpa membawa apa-apa dan apabila ditanya, dia cuma menjawab belum cukup duit untuk membelikannya.

Namun, sebelum bergerak pulang, dia telah membawa keluar basikal yang diminta anaknya dan terlihat mereka begitu gembira.

Ni baru betul bapa yang bertanggungjawab

Perkongsian tersebut telah mendapat perhatian ramai yang rata-rata berasa sebak melihat situasi berkenaan. Mereka juga memuji tindakan pengguna TikTok berkenaan yang masih menjaga kebajikan anak walaupun sudah berpisah dengan bekas isteri.

Disamping itu, ada juga pernah merasai perkara sama dan berkongsi cerita di ruangan komen.

Terima kasih kerana fikir yang terbaik buat anak

Anak2 memang segalanya

Ada juga alami perkara yang sama

Sumber: TikTok @sittogendenk

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*