‘Aku Buka Semua Hari Ni Sebab…’ – Wanita Didakwa Muat Naik Video Mirip Shuk Serah Segalanya Kepada Allah




Isteri kepada pelawak dan pengacara Shuk Sahar iaitu Rossa Sera telah tampil memberikan respon berhubung beberapa video viral yang didakwa iras seperti suaminya. Ujar Rossa, wanita yang menyebarkan video berkenaan seolah membuka aib sendiri.

Terbaru, wanita tersebut telah memuat naik satu posting ‘sumpah’ bahawa dia tidak akan memaafkan segala penghinaan, pengkhianatan, hutang serta fitnah yang dilemparkan terhadapnya.

Makilah sepuas-puasnya

Makilah sepuas puasnya. Cakaplah. Aku cuma penat sangat. Aku buka semua ni hari ni sebab bila ada apa apa jadi mesti aku dipersalahkan. Dia cari dia call lepas tu aku juga dipersalahkan kata ganggu rumah tangga orang. Aku dah lari jauh dah. Aku dah buat life aku. Tapi mesti aku juga salah. Aku tolak merayu tak nak dah semua ni aku tak sanggup tapi bila dia balik kantoi aku juga salah. Orang kata aku gila tak move on itu ini. Aku belah aku gerak, kau datang balik siap kata nak kahwin, siap call orang tua aku. Siap janji siap cakap kat ayah aku nak jumpa untuk kahwin. Lepas tu si isteri post lagi macam-macam sedangkan si suami fitnah aku sebab nak selamatkan diri sendiri.

Menurut wanita tersebut, dia sudah banyak kali meminta maaf dan tidak mahu menghadap isu seperti ini. Ujar wanita tersebut lagi, dia mahukan kehidupan yang normal dan bahagia seperti individu lain. Wanita itu turut mendakwa dia dipaksa dan diugut untuk menutup mulut. Di samping itu, wanita tersebut turut mendakwa telefonnya telah dirampas oleh pengacara tersebut dan segala ‘text’ mereka sudahpun dipadam.

Allah saja yang tahu

Playing victim kata aku paksa itu ini. Last ayat aku malam tadi was “tolonglah shuk, aku ada cita cita ada masa depan.” Allah je tau macam mana and apa dia cakap on the phone mahupun berdepan. Maruah aku memang hancur habis dah sebab mulut keluarga kau. Hina aku selama ni. Sudahlah. Ni bukan meroyan. Tapi sebab pengkhianatan. Kau tau apa kau dah buat shuk. Kau tau apa kau dah cakap. Even isteri kau tak tau apa apa kejadian sebenar. Stoplah gunakan aku, burukkan aku untuk jaga nama kau. Kau ada anak 2 orang perempuan.

Di akhir posting, wanita tersebut meminta Shuk untuk berhenti memburukkan namanya. Wanita berkenaan turut menyerahkan segala yang terjadi kepada Allah.

Mungkin kau bole menipu netizen dengan burukkan aku. Sebab kau artis. Tapi kau takkan dapat tutup kat mata tuhan. Makilah sepuas kamu, hinalah.

Tiba-Tiba Seorang Wanita Muat Naik Video Lelaki Mirip Suami Dekat Bilik Hotel, Ini Respon Isteri Shuk

Isteri kepada pelawak dan pengacara Shuk Sahar iaitu Rossa.Sera menerusi entri di Instastory tampil memberikan respon berhubung beberapa video yang dimuat naik dan didakwa iras seperti suaminya oleh seorang wanita di laman Instagram.

Respon Rossa

Ujar Rossa, sekarang orang ramai sudah pastinya tahu ‘mengapa’ suaminya bertahan selama ini dan pada masa yang sama, dia meluahkan rasa kecewa terhadap wanita tersebut yang seolah-olah membuka aib sendiri.

Alhamdulillah akhirnya sekarang orang tahu dah kan kenapa Shuk bertahan? Video lama-lama yang disimpan lama, masa main sama-sama semua. Sebab tu aku bertahan jaga nama baik kamu, akhirnya kamu juga yang buka. Duit apa tu? Duit sewa kereta Honda ke? Bayar duit hotel uols ke? Kata semalam terima kasih cinta untuk segalanya.

M3n3rusi Instastory yang dimuat naik ol3h wanita t3rs3but, m3nj3laskan ramai pihak yang m3mintanya untuk m3madam vid3o t3rs3but yang m3maparkan s3orang l3laki yang hanya m3makai tuala dan dip3rcayai b3rada di dalam s3buah bilik di hot3l.

Pada masa yang sama, dia turut m3muat naik b3b3rapa p3rbualan m3s3j yang didakwa dihantar ol3h p3lawak t3rs3but dan p3lawak itu m3mintanya supaya m3n3rima k3luarganya d3ngan s3baik mungkin. Tidak b3rakhir di situ, l3laki itu juga m3mintanya untuk m3lupakan d3ndamnya s3lama ini dan m3mp3rb3tulkan k3adaan s3p3rti s3dia kala.

Orang salahkan aku kata aku terhegeh? Kata aku macam-macam. kejap bunuh diri lah, kejap turun balcony jam 3 pagi. Aku penat  dah. Sebab aku selalu kena blame sedangkan sana u please u.

Dear ****, kejap tau. Sebab **** pernah sebut sumpah cerai talak 3 dalam text. Ni tengah dapatkan balik text tu. Jangan happy sangat my lady. Am so tired.

Ig story Rossa

 

Sumber: Instagram/obulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*