Tiba-Tiba Seorang Wanita Muat Naik Video Lelaki Mirip Suami Dekat Bilik Hotel, Ini Respon Isteri Shuk




Isteri kepada pelawak dan pengacara Shuk Sahar iaitu Rossa.Sera menerusi entri di Instastory tampil memberikan respon berhubung beberapa video yang dimuat naik dan didakwa iras seperti suaminya oleh seorang wanita di laman Instagram.

Respon Rossa

Ujar Rossa, sekarang orang ramai sudah pastinya tahu ‘mengapa’ suaminya bertahan selama ini dan pada masa yang sama, dia meluahkan rasa kecewa terhadap wanita tersebut yang seolah-olah membuka aib sendiri.

Alhamdulillah akhirnya sekarang orang tahu dah kan kenapa Shuk bertahan? Video lama-lama yang disimpan lama, masa main sama-sama semua. Sebab tu aku bertahan jaga nama baik kamu, akhirnya kamu juga yang buka. Duit apa tu? Duit sewa kereta Honda ke? Bayar duit hotel uols ke? Kata semalam terima kasih cinta untuk segalanya.

M3n3rusi Instastory yang dimuat naik ol3h wanita t3rs3but, m3nj3laskan ramai pihak yang m3mintanya untuk m3madam vid3o t3rs3but yang m3maparkan s3orang l3laki yang hanya m3makai tuala dan dip3rcayai b3rada di dalam s3buah bilik di hot3l.

Pada masa yang sama, dia turut m3muat naik b3b3rapa p3rbualan m3s3j yang didakwa dihantar ol3h p3lawak t3rs3but dan p3lawak itu m3mintanya supaya m3n3rima k3luarganya d3ngan s3baik mungkin. Tidak b3rakhir di situ, l3laki itu juga m3mintanya untuk m3lupakan d3ndamnya s3lama ini dan m3mp3rb3tulkan k3adaan s3p3rti s3dia kala.

Orang salahkan aku kata aku terhegeh? Kata aku macam-macam. kejap bunuh diri lah, kejap turun balcony jam 3 pagi. Aku penat  dah. Sebab aku selalu kena blame sedangkan sana u please u.

Dear ****, kejap tau. Sebab **** pernah sebut sumpah cerai talak 3 dalam text. Ni tengah dapatkan balik text tu. Jangan happy sangat my lady. Am so tired.

Ig story Rossa

 

Madukan isteri? Lambat lagi – Shuk Sahar

Tidak m3nunggu lama untuk m3mbuka mulut. Kurang 24 jam s3l3pas kisah k3curangan dan k3ladak rumah tangganya b3rsama ist3ri, Rossal3nnah Natassyiah Asshaf3rah panas dip3rkatakan dalam m3dia sosial, Shuk Sahar tampil m3mbuka mulut.

P3lawak popular yang juga b3kas p3nyampai Hot FM itu b3rt3gas bahawa hubungannya d3ngan Rossa s3b3narnya tidaklah s3t3ruk s3p3rti yang diuar-uarkan ol3h n3tiz3n.

Shuk atau nama s3b3narnya Mohammad Shukri Moham3d Sahar, 35, k3tika dihubungi Kosmo! m3mb3ritahu, hubungan antara dia dan ist3ri b3rada dalam k3adaan baik-baik sahaja.

“S3b3narnya tidaklah s3t3ruk macam yang diuar-uarkan. Saya d3ngan ist3ri ok3y sahaja,” jawabnya ringkas.

Ujar anak jati k3lahiran Pulau Pinang itu lagi, Rossa barangkali t3rbawa-bawa ol3h 3mosi s3hingga b3rtindak m3muat naik b3b3rapa hantaran tangkap layar m3s3j dan gambar-gambar b3rbaur ugutan daripada s3s3orang.

“S3b3narnya, m3mang ada ‘s3suatu’ yang b3rlaku k3tika itu. T3tapi s3takat ini s3muanya masih ok3y,” ulang Shuk.

B3rhubung m3s3j p3rbualan b3s3rta s3k3ping gambar ugutan bunuh diri yang dikirimkan k3padanya, l3laki b3rusia 36 tahun itu m3ndakwa hantaran t3rs3but (gambar dan p3rbualan m3s3j) adalah kiriman lama yang dit3rimanya s3b3lum ini.

“S3b3narnya itu s3mua m3s3j-m3s3j lama k3tika b3rlaku masalah kali k3dua s3kitar tahun Julai lalu,” katanya.

S3hubungan itu, Shuk b3rkata, tidak ada apa-apa yang p3rlu dip3rb3sar-b3sarkan m3mandangkan m3r3ka masih tinggal s3bumbung.

 

“Tidak ada apa yang hendak diperbesarkan. Kami berdua okey sahaja,” katanya lagi.

Melihat pada semua hantaran yang dimuat naik Rossa dalam Instagramnya telah pun dipadamkan, Shuk memberitahu keputusan tersebut dilakukan sendiri isterinya tanpa paksaan daripadanya arau mana-mana pihak.

Selepas apa yang berlaku hari ini, Shuk menyifatkan Rossa sendiri sudah matang dan faham dengan setiap tindakan, khususnya berhubung hebahan dalam media sosial.

Menyentuh tentang dakwaan kononnya terdapat individu yang menghantar benda syirik (santau) kepadanya, Shuk berkata dia sedia maklum dengan perkara tersebut.

“Ya, saya tahu (dihantar benda syirik). Tetapi saya tidak tahu siapa hantar, tidak mengapa sebab kita ada Allah SWT,” katanya.

Ketika diminta memberikan komen tentang ‘kebenaran’ yang diberikan kepadanya oleh Rossa untuk berkahwin lagi (isteri kedua), Shuk memberi bayangan seolah-olah perkara itu tidak akan terjadi, namun berkata jodoh semua di tangan Tuhan.

“Lambat lagi. Jodoh semua di tangan Tuhan,” katanya.

Terdahulu, sejak malam tadi, kisah rumah tangga Shuk menjadi bahan bualan hangat netizen dalam media sosial selepas Rossalenna memuat naik beberapa hantaran kononnya diugut seorang wanita.

Malah, Rossa juga turut mendedahkan terdapat individu yang telah menghantar santau terhadapnya.

Untuk rekod, Shuk, pernah berdepan kes serupa dengan wanita sama sekitar Julai tahun lalu.

Bagaimanapun, saat kecurangan Shuk terbongkar, Rossa sendiri dikatakan pernah berbincang secara baik dengan wanita terbabit.

Shuk juga pernah membuat permohonan maaf secara terbuka atas kecurangan yang dilakukan dan mereka juga kembali berbaik tahun lalu.

Namun, pada Januari lalu rumah tangga Shuk yang ketika itu bertugas sebagai penyampai radio HotFM itu kembali bergolak selepas sekali lagi ditangkap curang oleh Rossa.

Hubungan pasangan itu kembali jernih selepas Shuk sekali lagi mengakui kesilapan diri, meminta maaf dan kembali melamar isteri persis menghantar rombongan peminangan yang disiarkan secara langsung menerusi Instagram.

Sumber: Rossa.Sera via ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*