“Tuhan Memahami, Kenapa Nak Halang Cinta Sejenls ?” – Puteri Balqis




Nama Puteri Balqis kembali disebut selepas menitip pesanan di Instastories ditujukan khas buat ha.ters yang pernah mence.muh dia dan ibunya suatu ketika dahulu.

Beberapa siri hantaran dalam sesi soal jawab di Instastories terkini menarik perhatian penulis.

Antaranya adalah pendapatnya terhadap Muslim yang meminati kaum sejenis.

“Tuhan itu dwibahasa, jadi Dia memahami pelbagai bentuk kasih sayang.

“Terlalu banyak kebe.ncian disebarkan, kenapa nak halang cinta terakhir ini?

“Percaya pada Sang Pencipta, kalian wujud untuk berkasih sayang,” jawabnya.

Kredit foto: IG

Masih ingat perkongsian hidupnya menerusi program Bersamamu TV3? Dia menegaskan bahawa dirinya tidak pernah meny.esal kerana dari situlah dia mengenali siapa kawan, siapa la.wan.

Kredit foto: IG

Puteri Balqis turut berkongsi keadaan kesihatannya terkini yang masih dalam proses untuk sembuh, namun sudah berhenti mengambil st.eroid dan u.bat-u.batan sebaliknya beralih kepada ra.watan berasaskan bahan semula jadi.

Kredit foto: IG

Kenapa nak larang cinta h.omos.eks.ual? Lain macam betul Aqish sekarang!

Sumber : cari

Puteri Balqis tiada kanser

PAKAR Pediatrik dan Neonatologi, Pusat Pakar Swasta Universiti Teknologi Mara (UiTM) Dr Masri Muhamed mengesahkan pelakon kanak-kanak, Puteri Balqis Aziz tidak menghidap kanser seperti yang didakwa sejak beberapa tahun lalu.

Beliau berkata demikian dalam program Bersamamu yang ditayangkan di TV3 semalam. Terdahulu, Harian Metro melaporkan Puteri Balqis memilih menulis puisi dan menjualnya di jalanan bagi menampung kehidupannya seharian.

Puteri Balqis bersama ibunya, Norashikin Mohd Aziz berulang-alik dari rumah mereka di Setia Alam, Selangor ke beberapa lokasi di ibu negara untuk menjual buku puisi yang dihasilkan.

Masri berkata, dia menjalankan beberapa ujian termasuk ujian darah untuk mencari punca penyakit yang dihadapi pemenang anugerah Pelakon Wanita Terbaik Drama Anugerah Skrin 2014 itu.

“Apabila saya jalankan segala ujian klinikal, saya tak dapat berikan satu kesimpulan apa masalahnya. Jadi, saya teruskan dengan pelbagai ujian darah kerana dia kelihatan sangat pucat.

“Saya tengok kandungan hemoglobin dalam darahnnya sangat rendah, jadi saya jalankan ujian lain untuk fungsi hati dan buah pinggang. Selepas semua kajian dilakukan, saya mendapati dia tidak menghidap kanser, tetapi masalah berlainan,” katanya.

Namun, ‘masalah berlainan’ yang dimaksudkan masih lagi menjadi tanda tanya.

Sehingga kini, Balqis yang lebih mesra disapa dengan panggilan Aqish masih lagi mengalami muntah darah sejak penyakit itu mula menyerangnya pada 2018.

Kisah Balqis mula mencuri perhatian ramai selepas melihat mengenai kehidupannya yang kini hanya berdua bersama ibunya selepas wanita itu berpisah dengan suami sejak empat tahun lalu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*