Akhirnya Inilah Wajah Sang Arjuna Yang Berjaya Mencuri Hati Wany Hasrita, Bagai Pinang Dibelah Dua

PENYANYI Wany Hasrita berkongsi berita gembira melangsungkan perkahwinan dengan jejaka pilihan hatinya bernama Al Adib Fahmi.

Menerusi satu hantaran di Instagram, Wany, 30, memaklumkan dia bakal bergelar isteri pada malam Jumaat.

Penyanyi lagu Menahan Rindu ini memohon doa peminat dan berharap majlis pernikahannya itu dipermudahkan.

“Syukur kepada Allah Yang Maha Merancang setiap sesuatu dimuka bumi ini.

“Wany dengan rasa rendah hati ingin memohon doa kalian semua untuk menempuh kehidupan di fasa yang baharu.

“InsyaAllah, saya akan bernikah malam ini, jadi dikesempatan ini, saya ingin mohon maaf andai pernah menyakiti hati, terlanjur kata atau mengecilkan hati anda semua,” tulisnya pada ruangan kapsyen.

wany 1

Wany mohon doa peminat.

Wany sebelum ini pernah berkongsi tentang perancangan untuk berumah tangga namun merahsiakan hal tersebut termasuk identiti bakal suami.

Difahamkan majlis pernikahan mereka diadakan secara tertutup di sebuah lokasi dan hanya dihadiri oleh keluarga serta teman rapat.

Video Suami Wany Hasrita,

Ucapan Tahniah Netizen,

Tahniah…tlg jaga baik2 wani utk kami….yg single terus kan usaha lgi…

Harap Wany tak menyesal tak pilih Abang sebagai Arjuna Wany.

Tiara, menggamis kenangan zaman persekolahan…..

Semoga yang terindah dan bahagia buat @wanyhasrita dan pasangan, Dibawah lindungan Allah SWT selalu I’m so happy for you Adik Masha Allah

Congratulations sweet girl you deserve happiness and so much love, May Allah bless your next chapter and always in His Mercy and Protection , May everything will be ease every step of the way, Selamat Pengantin Baru

Alhamdulillah….masyaa allah….tabarakallah kany…lancar trus ya smpai hari H…salam dri saya sumatera utara…fans berat kamu

“Tiada niat nak rahsia..” – Bercinta dengan juruterbang, Wany Hasrita kunci mulut

Penyanyi Wany Hasrita memilih untuk mengunci mulut apabila disoal mengenai gerangan jejaka yang berjaya menambat hatinya kerana kurang selesa berkongsi selagi belum mempunyai ikatan sah.

Menurut laporan BH Online, pemilik nama Nurshazwany Hasrita Hasbullah itu juga menjawab spekulasi kononnya akan berkahwin dengan jejaka tersebut yang juga seorang juruterbang dalam beberapa bulan lagi.

“Saya mohon maaf, jika boleh saya tidak mahu mengulas lanjut mengenai perkara ini.

“Sejujurnya, setakat ini, tiada apa yang boleh dikongsikan kerana belum perancangan rasmi. Kad kahwin pun belum ada lagi.

“Namun, jika pasti dan tarikh perkahwinan sudah ditetapkan, saya akan berkongsi dengan anda semua,” kata penyanyi berusia 29 tahun itu.

Penyanyi lagu Canggung itu berkata, dia mengakui bukan soal bimbang jika teman istimewa dirampas orang lain kerana bertindak merahsiakan identitinya namun hanya belajar daripada kesilapan sebelum ini.

“Selain itu, saya menjadikan kisah cinta rakan artis sebagai iktibar. Bagi saya, biarlah soal cinta menjadi misteri, buat masa ini.

“Apabila semuanya sudah pasti, barulah saya akan buka mulut kerana kita tidak tahu apa yang akan terjadi sepanjang perhubungan yang terjalin,” ujarnya.

Sumber: BH Online (Serimah Mohd Sallehuddin)

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*